שאלות ותשובות

סופר פשוט! כל שעליך לעשות הוא:

  1. היכנסי לאתר ולחצי על האיש הקטן שנמצא מימין למעלה, ליד אייקון החיפוש.
  2. אם את צריכה להירשם לאתר שלנו, יהיה עלייך למלא פרטים בסיסיים כמו שם מלא, כתובת מייל וסיסמא.
  3. משם כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים בהם חשקה נפשך. יש לבחור את הפריט, המידה והצבע הרצויים וללחוץ על “הוספה לסל”. באופן אוטומטי, יוצג בפנייך סל הקניות. את יכולה להמשיך ולטייל בין הקטגוריות ולהוסיף פריטים נוספים או לעבור לסל הקניות ולתשלום.
  4. עגלת הקניות תציג לך בתצורת טבלה את כל המוצרים שהוספת, ותאפשר לך להוסיף קוד קופון או שובר מתנה. לאחר שראית שכל הפריטים שלך נוספו לסל, את יכולה לעבור אל התשלום.
  5. כעת, כל שנותר לעשות הוא להזין כתובת משלוח, לעבור על המוצרים, להוסיף קוד קופון במידה ויש, לאשר את התקנון ולהמשיך לתשלום. בוחרת שיטת משלוח (שליח עד הבית בתשלום של 35 ש”ח בהזמנה עד 299 ש”ח או בחינם בהזמנה מעל 299 ש”ח או איסוף עצמי) ושיטת התשלום – וזהו זה. החבילה בדרך – אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת בפרטי ההרשמה לאתר שההזמנה נקלטה אצלנו, מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו.

תוך שלושה צעדים את כבר חלק מקסארה. איך זה קורה?

  1. היכנסי לאתר ולחצי על האיש הקטן שנמצא מימין למעלה, ליד אייקון החיפוש.
  2. מלאי את הפרטים משמאל: שם מלא, כתובת מייל, טלפון וסיסמא. שם המשתמש שלך יהיה המייל שהזנת.
  3. לאחר ההרשמה, תקבלי אישור שנרשמת וזהו! את חופשייה להתחיל ולקנות באתר.

רכישה באינטרנט הופכת את החיים שלך ליותר קלים ;). בין אם זו מתנה או מוצר עבורך, סוף סוף לא צריך לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, לחפש חניה ולהשקיע מאמצים.
את הרכישה עושים מהמחשב שלך או אפילו מהפלאפון – בכל מקום, בכל שעה, מתי שנוח לך. מאחר ואנו עוסקים בתחום שנים רבות, אנו מביאים רק את המוצרים הטובים ביותר!

במידה והזמנתך התקבלה, תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה “הזמנתך התקבלה בהצלחה”, וגם תקבלי מייל אישור לכתובת שהזנת במערכת. בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה), יש להקליק על “החשבון שלי״ ולבחור ב- ״ההזמנות שלי״.

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 20:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00. בטלפון 03-6810814 או 050-7767678. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת Xsara.fashion@gmail.com ונטפל בנושא.