משלוחים והחזרות


טוק טוק – הגענו!

שליח עד הבית:

משלוח חינם בקניה מעל 299₪!

עלות משלוח בקניה בסכום הנמוך מ-299₪ היא 35₪

הזמנת? תתחדשי! הפריט/ים יהיו אצלך עד 5 ימי עסקים, למעט יישובים חריגים.

אין החלפה ו/או החזרה על פריטים שנרכשו באאוטלט / סייל.

מדיניות החלפת מוצרים

במידה וברצונך להחליף פריט שרכשת בפריט אחר מהאתר או לקבל קרדיט לרכישה עתידית באתר, כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח חזרה את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו לכתובת אילת 45, תל אביב, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, התווית המקורית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.

כל מה שעלייך לעשות: 
    1. צרי איתנו קשר במספר הטלפון: 03-6810814 או במייל Xsara.fashion@gmail.com.
    2. לאחר הודעה טלפונית, יש לשלוח את הפריט לכתובת החנות אילת 45, תל אביב, בצירוף הודעה עם שמך, פרטים ליצירת קשר ופירוט סיבת ההחלפה.
    3. צייני את שם הפריט שאליו ברצונך להחליף, כולל הצבע והמידה הרצויים. במידה ואת מעוניינת לקבל קרדיט לרכישה עתידית באתר, אם החזרת את המוצר עד 14 יום מקבלתו, אנא צייני זאת, ונעביר את היתרה אל החשבון הפרטי שלך באתר.
משלוח נוסף במקרה של החלפה יחוייב במחיר של 35 ש”ח עד לבית הלקוח.

מדיניות החזרת מוצרים

ביטול ההזמנה ייעשה מיום עשיית ההזמנה ועד ל- 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם. יש לעדכן על ביטול ההזמנה עד 48 שעות בכדי לקבל החזר כספי, ורק במידה והמוצר הגיע אל מטה בית העסק עד ל- 5 ימי עסקים מיום לאחר קבלת הפריט. לאחר 48 שעות, ניתן לקבל קרדיט לרכישה בחנות, כל עוד דיווחת על הביטול עד 14 ימים מיום קבלת הפריט.
ביטול הזמנה יעשה בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני של האתר, כאשר אנחנו תמיד זמינים בשבילך במייל Xsara.fashion@gmail.com או בטלפון 03-6810814.
בביטול הזמנה לפי כללים אלו, תחויבי בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
ביטול ההזמנה על ידך כפוף לכך שלא נעשה שימוש במוצר/ים, ושתחזירי את המוצר/ים באריזתם המקורית, שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא. כמו כן, התווית המקורית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליהם בשלמותם.

הערות ותוספות:

* במקרה של ביטול הזמנה, ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. בכל שאלה או תהייה אנחנו זמינים בטלפון 03-6810814 או במייל Xsara.fashion@gmail.com.
* לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלות כרטיסי דיירקט זכאיות לקבלת קרדיט לרכישה עתידית באתר בלבד.
* בהנחיית משרד הבריאות, חלקים תחתונים כמו בבגדי ים והלבשה תחתונה אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה. חלקים עליונים של בגדי ים ניתנים להחזרה, אך לא לזיכוי כספי, אלא אך ורק לקרדיט בחשבונך שישמש לקנייה עתידית באתר.
* על פריטים שנרכשו בסכום שקטן מ- 50 ש״ח – לא ניתן לקבל זיכוי כספי.
* בהחזרת פריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל, נגבה החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או החזר כספי בסכום של 100 ש”ח – הזול מביניהם. באשר לפריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל וברצונך לקבל עבורם קרדיט לקנייה עתידית באתר – שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם, ללא ניכוי.